Nghnyvz0408 Nevroz_ony uygulamaya göre 11 amma son 1 yarın bu saatler de hastanede olucam planlı sezeryan heyecan gitgide artmak da amma büyük özlemle beklediğimiz gün geldiği için mutluluk başka duygular karışık yanı☺️☺️
Hkk0809 Son 12 ama bir an evvel gelsin istiyorum normal doğumu bekliyoruz birkaç gündür ara ara gelen sancılarım var üstünde durmuyorum süreklilik arz etmediği için çatı muayenesi de yapmadı doktorum doğum zamanı yapılacak nasıl olsa dedi beklemedeyiz 🙇🏻♀️
U-E Nevroz_ony amin inşallah canım rahatsızlıgımdan dolayı mecbur sezeryan oluyorm ama bana kalsaydı bnde sezeryan isterdim normal dogum agrısını cekemem dayanamam
Nevroz_ony U-E bende normalden çok korkuyorum. Şuan covidliyim diye 2 haftadır kontrolume gidemiyorum ne durumdayız diye
Seda_nrr Nevroz_ony ayyyy sizin heycanınız bana bile geldi şuan bi düşündümde son sekiz 😂😂😂🙈🙈 benim son 46
alazzeyneperva Nevroz_ony bide yalancı sancıları çok uzun suredir çekiyorum bu gece doğum olur diyorum sabaha iyi kalkiyorum bu sekilde beklentide olunca daha uzun geliyo