Bir ay önce normal doğum yaptım a bebeğimin kafası büyük olduğu için içeriye çok zarar verdi doğum sonrası tekrar dikiş atıldı.Bugun vajina girişinde beyaz ip yumağı gibi şeyler gördüm bir kaç parça da dışarı çıktı ip parçası gibi ama emin olamadım sizce dikislerim mi düşüyor yoksa parazit falan mı var çünkü onlarda ip gibi oluyormuş? Ama hiç kaşıntı falan yok.Böyle bir şey yaşayan var mı?