Ayselik7c Geceden beri kasığımda bı ağrı var sol dizime vuruyo ağrısı adet sancısı olurya bacağa vuran aynı öyle hiç geçmedi geceden beri gram uyumadım acaba neden olur bu yaşayan anneler varmı acil fikir alışverişinde bulunsak
Cimen_bebek Ayselik7c 40+2 yim şuan hala cekiyorum ara ara da oluyor ve beni kivrandiriyor. Ama benimkinin tek nedeni romatizma hastasiyım. Siddetli olunca doktora gttik herseyime bakildi ve gebelikle alakali degil eklem agrisi bu denildi romatizmadan kaynakli. Çok geçmis olsun
Zeynep1421 Ayselik7c magnezyum eksikliğinden olabilir bende de oluyor, magnezyum ilacı kullanıyorum maden suyu içiyorum faydası oluyor
Cimen_bebek Ayselik7c Ayni benimde kasıktan baslayip bacaga vuruyor ama israrla gebelikten degil diye teşhis koydular herseyime bakilarak