Banubaytok ilk ay kan şekerinin düşüp düşmediğini anlayamaz ve 2-3 saatte bir mutlaka uyanıp emzirmeniz gerekir.Sonraki aylar için saat dilimi biraz daha açılabiliyor yanlış hatırlamıyorsam geceleri 5-6 saate kadar kalabiliyor.Yinede ayına göre saat aralıgına bakın ona göre geceleri bi kaç sefer uyanıp emzirirsiniz.Uyanmaması sorun teşkil etmez.Artık dediğiniz aylardan sonra acıkmıyorsa bebek uyanmaz ve ilk aylarda gibi saat başı şeklinde emzirmeniz gerekmez.Endişe edilecek bir konu değil merak etmeyin