Sena1299 İstanbul Anadolu yakası doktor tavsiyesi hastane tavsiyesi olanlar yazabilir mi, 17. Haftaya gircem, yeni taşınıyoruz , Üsküdar tarafında olursa çok iyi olur
Aynur-13 Sena1299 zeynep kamili çok öneriyolar ama bence hastane çok temiz değil bir kere gittim hem çok yoğun hem de pisdi bidaha tercih etmedim. Şuan kartal şehir hastanesine gidiyorum özelden tek farkı doğumda refakatçi kabul etmemeleri ki hastane pandemi hastanesi çok normal buda o yüzden şehir hastanesi tercih etmenizi öneririm
Aynur-13 Sena1299 ben bir çok doktoru tecrübe ettim acilden giriş yaptığım için her doktor çok bilgili ve dikkatli randevu bulabildiğim her doktordan da memnun kaldım zaten genelde 2.defa aynı doktora randevu bulamıyorsunuz çok zor randevu almak o yüzden her doktoru tavsiye ederim