Merveacrl fena sancım oluyordu korktum artık erken doğuma yol açar dediler enfeksiyon varsa diye. Antibiyotik serum falan verdiler ama çokta bi rahatlama olmadı. Eğer çok şiddetlenirse urojoji tel takıyormuş kateter gibi onuda kadın dogumcum fazla önermiyor 5 hafta kaldığı için.