@nurokur geçtiğimiz hafta doğum yaptım sezeryanla açıkçası hiç kafama takmadım gelirmi diye ama alakası yok doğum şekliyle gelmesinin doğumdan hemen sonra bebeği verdiler emzirmem için vardı emdikce geldi kanallar açıldı galiba boş olan memem şuan ağırlaştı serlesti sarılık konusuna gelince her bebek gecyr ağır yada hafif şuan emzirmeme rağmen çocuk doktoru mama ve su vermemi söyledi atlatması ve geçmesi için o yüzden hiç boyle dusuncelere kapılmayın sağlıkla bebeğinize kavuscaginiz gunu düşünün ne kadar plan yaprsanz yapın nasipten ötesi yok hayirli sağlıklı dogumlar☺