Kızlar 26 haftalık gebeyim Ve ben bebeğimin hareketlerini çok seviyorum genelde o oynasın die göbeğimi açar izlerim görmek için o derece ama dün akşam uyumak için yattığımda bebek hareket ettikçe içime fenalık geldi ruhum daraldı nefes alamadım ve haftam geçtikçe hareketleri daha da çoğalıcak dün akşam hiç durmıcak sandım bi taraftan kendime de kızdım böyle hissediyorum die sizce normal mi böyle hissetmem