Güzel anneler,
Vajinal doğum yapmak isteyen herkes, kesisiz bir şekilde doğurmak istiyor değil mi?
Öyleyse neden birbirimize kesisiz doğum yapmak için tavsiyelerde bulunmuyoruz? 😁
Eveeeet şimdi ben başlıyorum canımcımlar
Biliyorsunuz ki doğum 3 evreden oluşur. Doğumun ilk evresini sakin bir ortamda geçirmek doğumu kolaylaştırır. Artı olarak aşk hormonu dediğimiz hormon da doğumu destekler bu yüzden çok aşk canlarımmm duygusal dakikalar mumlar…. 😆
Limon yağını bi pamuğa damlatıp yakanıza iliştirin kokusu geldikçe rahatlayacak ve dogum kolaylaşacak. Bu ispatlanmış bir yöntemmiş. Ebelerden öğrendim🥰
Bir de açılma beklerken tehlikeli bir durum yoksa durumunuz müsaitse kalçayı iyi yana hareket ettirmek oturup kalkmak falan…
Bir de 35-36. Haftalarda doktora danışarak perine masajı yaparsanız, eşinizle cansel hayatınızı sürdürürseniz bu da bir kesisiz doğum aracısıymış.
Ha bir de nefes teknikleri ve ıkınma yöntemlerine hakim olmak var. İnternette bununla ilgili bir dolu video ve yazı var. Doğru, uzun ve güçlü bir ıkınma epizyotomisiz bir doğumun ennn yakın arkadaşıdır. 😆
Veee hepimizin bildiği Meryem Ana otu car tabi ki….
Benim bildiklerim bunlar. Yeni bir şey öğrenirsem yazarım🤩🤩🤩
Sizlerin de tavsiyelerini bekliyorum. Bilimsel veya kocakarı yöntemleri olabilir. Hiç önemli değil 😆