aynısı oğlumda olduydu 1 ay boyunca su bu akıntı değil diye yırtındım doktor dahil, terlemiş olabilirsin yaz hamileliği geçiriyosun göbeğin çamaşırının üstünde, su seviyen gayet güzel için rahat etsin diye su testine gir istersen dedi hem turnusol ped koyuldu ordaki doktor su oladabilir akıntıda olabilir dedi takip etmek lazım doktoruna söylersin dedi, 1 hafta sonra yine gelince bu sefer cihazlı teste girdim 300 lira gibi bişiydi o, çatala yatırıyorlar kulak çubuğu gibi bişiyle vajinadan örnek sıvı alınıyor 10 15 dk ya sonuç çıkıyor oda negatif çıktı, sonra o cihazlı testi 1 hafta sonra bida yaptık yine negatifti.. ama en son 38+4 te kontrole gidince doktorum suyun sınırın baya altında doğuma alıyoruz dedi ve sabahına doğum için gittim herşey normalken kuruya kaldığım için zorunlu sezeryanla doğurdum, yani şüpheleniyosan doğrudur ne test ne ultrasona güvenme derim robotik cihazlar sonuç olarak.. kendin takip et ve hazırlıklı ol.. anneler hissediyor gerçekten ve ilk doğumum nerden bilicem suyu dimi ama ısrarla su diyodum çünkü ne ter ne akıntı ne enfeksiyon belirtisi başka bişeydi o ben bile ter sanmaya başlamıştım sonuçlar hep negatif çıkınca 😁