Merhaba kizlar bana yardımcı olur musunuz 39+2 yim ve normal dogum yaomak istiyorum ki doktorda zaten nornal dogum olir diyor son haftadayim dogumumi kolaylasyirmak icin ne onerrisiniz
Yuruyus yapiyorum merdiven in cik yapıyorum hergun. Iliski durumumu da kesmedim devam ediyor doktor oda yardimci olur dedi. Sizin onerebileceginiz ekstra neler olabilir bitkisel caylar falan icmelimiyim mesela papatma melisa caylari gibib