Kızlar 15+3 üm bebeğimi hafiften hissediyodum dönme kelebek gibi kıpırdamasını vs ama iki gündür kabızım ve hiç bişey hissetmiyorum belimde hafif ağrıyor acaba kabızlıktan dolayı olabilir mi gerçekten korkuyorum 😢 annemlere geldim hastane çok uzak ulaşım sıfır lütfen yardımcı olun