bebegimizibekliyoruz1 Syda01 benim olmadı yapan ebe normal hayatına ne yapıyorsan onu yap kolunu kullanmamazlık yapma dedi kolumu kullandım üstüne de yattım çok agrirsa buz koy kolanya koy demişti bana
ipek_94 Syda01 benimki 1 ay sürdü enfeksiyon kapmıştı ama hemşirenin yanlış yere vurmasından dolayı. İkinci tetenozda 2 gün agrıdı geçti. Pamuğa kolonya döküp öyle pansuman yapın çabuk geçer.
Crcs Syda01 dün yaptırdım ve gittikçe ağrımaya başladı. Iyice kısıtlandı kolumu hareket ettirmem. Ufacık bi dokunuşta bile çok ağrıyor şu an 😭
Esrcvso Syda01 bende geçen hafta yaptırdım ağrısı sadece 1 gün sürdü oda tam ağrı sayılmaz sadece kolum biraz ağırlaştı