Sevgii_94 ben geç uyanıyorum kahvaltımı yapıyorum sonra akşama kadar yemiyorum. Acıkmıyorum çünkü kahvaltımı tam doyana kadar yapıyorum. Hiç öyle ara öğünler falan yok hayatımda. Ama akşamları sütümü eksik etmiyorum. Zaten bebekler kendilerine gerekli faydalı olanı kadarını alıyormuş. Ama siz acıkınca yiyin aç bırakmayın kendinizi ☺️