Kızlar ben hamileliğimi karın ağrısı ile öğrendim , uzun bir süre sonra geçti bulantılarım başladı ikiz gebeyim baya kötü geçiyor , şu iki gündür alt karın da bir ağrı sızı hissediyorum akıntım var gibi , geçen hafta tahliller de enfeksiyon çıkmıştı su içemiyorum ondan kaynaklı olabilir mi , yaşayan var mı bu durumu aranızda endişelenmelimiyim ??