Kızlar 3 gün önce sezeryan oldum niraz fazla hareket ettim ağeı. Acım yoktu şimdi ise dikişlerm ağrıyor ama şükür bir olumsuz durum yok yataktan doğrularken beneği emzirirken biraz fazla ağrı hissediyorum ne yapabilirim acaba ekstra bir şeyler sürülebilir mi batikonla pansuman dışında