eylusko
Kuzum benim kanamam olmuştu 29+5 te o zmn doktorum tatildeydi başka doktora yönlendim işte olanları anlattım ben rahim ağzı darlığı diye biliyordum ve erken doğum tehlikem olduğu söylendi kendi doktoruma olanları anlattım dediki rahim ağzı darlığı dememiştir kısalığı demiştir dedi baktı 30 mm dedi şimdi iyi ama altına inerse eyvah derim belki benim yaşadığım olaylardan kasıtlı demiştir.