Canım bende özele gidiyordum 19 haftalık hamileyim. Bana hep gebeliğin mükemmel mükemmel gidiyor derdi farklı bi doktora gitmemle riskli gebelik durumunda olduğumu öğrendim. Kadına karın ağrım var dedim bana dediği şey rahmin büyüyordur oldu . Doktorumu acilen değiştirdim . Şuanda devlet hastanesindeki öğretim üyesi profesöre randevu aldım. Yüksek riskli gebelik uzmanı. Durumumda düzelme varsa eğer devlet hastanesinde kalma kararı aldım