Remziye_2121 ben 34 +3 hastalıktım cok fazla suyum vardi kontrole gittimde doktorum beni zaten kline yonlendirdi ve 3 gun orda göz altında kaldım suyum birde gelmeye başladı ve beni douğum anneye aldilar ve çok şükür prensesim beni hiç zorlamadan hemen geldi 😇korkulacak hiç birsey yok cnm zaten bu benim ikinci bebeyim