Kuben fatmakolay Evet bacak arası ağrısı yazacaktım yanlış yazmışım. Bacağım değil de kasıkla bacağın birleştiği yer mahvediyor beni valla. Doktor normal diyor baskı var diyor ama
Pskmrv Urs-19 Kuben bende tuhaf bi şekilde karnımın alt tarafları ve yanları ağrıyor enfeksiyon mu geçiriyorum diye korkmaya başladım
fatmakolay Pskmrv enfeksiyondan değildir diye düşünüyorum ben de çıktı ama o ağrı farklı spor yaparsın da hamlık yapar ya yürürken kasıkların ağırır onun gibi bir ağrı baskıdan büyük ihtimal
doga21 Bana da doktor bebek iri sezeryan olur dedi ama bende normal istiyorum, hafif sancı ve kramplarım başladı. Herkesin bebişi sağlıkla gelsin