31+5 olduk oğlumun dolabı kuruldu beşiği de hazır ama elbiseleri yıkanıp yerleştirilcek, şifonyeri gelmedi daha inşallah bitince bende fikir olsun diye paylaşmak istiyorum🥰 halısını aldım şifonyerin üzerine ayna aldım dekorasyon olsun diye ama işte daha kurulacak yerleşecek öylece duruyor odada🤣