twinsmom00 Haticefatma01 30+5 de doğdu ikizlerim 23 gün kaldılar kuvez de. Cok şükür suan 53 günlük oldular evimizdeler
Ciftyumurta-annesi13 18 haftadayım bi miktar sıvı geldi şuan takipteyim bunu yaşayıp en azından kendini toplayana kadar doğumu bekleyen bebeişler oldu mu ? Suları ve kendileri iyi ama tedirginim