Merhaba, bugün kontrole diye gelmiştim fakat nst sonuçlarım iyi çıkmadı bebeğin ara sıra kalp atışları yükseliyor ve doğum sancısı kadar sancım görünüyor. Ben hissetmesemde. Bi iki sebepten de dolayı doktorum yarın sezeryan ile alacağız dedi. İçim ferah hiç kötü hissetmiyorum. Allah izni ile bu da geçer ve bebeğime belki doğumdan hemen sonra olmasa da kavuşurum. Nolur siz de bol bol dua edin bana.