biecik eğitim araştırma hastanesinde doğum yapan arkadaşlar doktor hastane ebelerden memnun kaldınız mı doğumu orda düşünüyorum ilk gebeliğim çok korkuyorum 🤔😢😢
baxı devlet hastanelerinde anne yatağa bağlanıyormuş buda beni daha çok korkutuyor böyle bişey vqrmı acaba 🤔