Merhabalar aklıma takılan bir durum var 37+2 haftalık gebeyim.özel bir hastanedeki doktorum bu pazartesi izme ayrılıyor bir hafta yok döndüğü zaman kontrol günümde 38+3 günlük olucaz.bana herşey yolunda gidiyor gerekirse 39.haftada alırız dedi.ilk gebeliğim 2.5 sene önce sezeryandı ve yüksek tansiyon sebebiyle 36+3 de oldu.şimdi kendimde hissediyorum bebeğim içerde çok rahat fazla zorlamıyor beni.tek korkum ani bir durum olurmu su gelmesi vs.eğer aniden olursa böyle bişey normal doğum yapılabilirmi ? Benim bir kz arkadaşım sezeryan istiyordu tarih ortalama belliydi normalden çok korkuyordu 36.haftada bir gece aniden suyu gelince hastanede 5 cm açıklık olmuş gider gitmez bir iki saate doğum yapmış.çok kolay basit olmuş hiç korkulacak gibi değildi diyo.benimde böyle bir durumum olurmu yoksa direk sezeryanlamı alırlar aklıma takıldı.dikişlerim iyileşmişmidir 2.5 senede.hiç 2.gebeliğinde bu durumu yaşayan oldumu acaba ?