Esrcvso Merhaba hanımlar, Kız bebek solda olur ve hareketleri solda hissedilir erkek ise sağda olur diyenler doğrumu acaba yoksa bu bir hurafemi???
Halimeege Esrcvso ben kız sağda oğlan solda olur diye duymuştum ama bu tez çürük çıktı hurrafe kız inanma
Eda-5807 Esrcvso benim bebegım erkek sağda duruyor ters dönmüş bir şekilde fakat ben haraketlerini sağda ve solda hissediyorum baya hareketli bebeğim😂
sumeyyesevinc_ Esrcvso ilk hamile olduğumu öğrenince doktorumda sağ yumurtalıkta demişti döllenmiş erkek olma ihtimali yüksek genelde öyle oluyor benim kayınvaldem tabi çok sevindi herkes erkek istiyor zaten evlendiğimden beri herkesin duası erkek çuçuğun olsun yadırgamıyorum çünkü ekek çoçuk yok ailelerin de çok tek tük işte sonuç 24haftalığım kızım olucak 😂
Esrcvso Aslında benim de bebeğim kız ve hareketlerini hep solda hissediyorum demek doğruymuş diye düşünmüştüm birde sizlere sormak istedim sizde aynı mı hissediyorsunuz diye
Mavi34 Esrcvso gebeliğin basından beti hep sağda hissettim ama şimdi büyüdük heryeri dolanıyor oğlum 🤩
Kubra_123k Bende hep sağda hissettim oğlumun hareketlerini şuan 37+6 şimdi bile sağ tarafıma yatınca tekmelemeye başlıyor
kizannesi_1004 Esrcvso hamileyim ve inşallah bir kızım olacak ama baştan beri solda hissediyorum bu da bir hurafe bence 😊
Alisaninannesi Esrcvso tamamen hurafe 😂😂 ben sağdan yumurtladım bebek sağ tarafta kızım olucak sağlıkla inşallah ☺️☺️
Mom726272 Esrcvso bu 2. Gebeliğim hatırlıyorum da oğlumun ilk hareketini videoya çektiğim zamanlarda soldaydı bu sefer kız onu da ilk solda hissettim
Bebito-ve-annesi Esrcvso benim oğluşum da ultrasyonda hep sağ taraftaydı nedendir bilmem sağda hareket daha fazla hissediyorum
Pembepanterr Esrcvso ilk gebeliğimde soldaydı kesemde yuvarlaktı oplum oldu inanmıyorum ikinciye hamileyim
honeyland Esrcvso e ben 2 tarafta da hissediyorum saglı sollu hiç durmuyor canı nerede hareket etmek isterse oraya yöneliyor benim kızım 🐥🐣🧿