Maşallah arkadaşlar, bazıları ne kadar bilmiş ya 😃 bilerek iyi bir bebek arabası almak istiyorum çünkü peşpeşe bebeğim olsun istiyorum ve uzun ömürlü dayanıklı olsun istiyorum. Stokkenin komple seti vardı 8 bin liraydı. Beylikdüzü e bebekte baktığım bebek odalarından sadece pierre cardinler kalmıştı, 6-7 bin liraydı. Süt sağma makineleri, bebek izleme kameraları, biberonlar, yataklar anne yanı beşikler bezler mamalar giysiler bunların hepsi para. Siz şimdi 4-5 bin masraf yapıyorsunuz, yıl sonuna kadar dur şunu d alalım dur bunu da alalım diye diye emin olun siz de aynı rakamları görüyorsunuz farkında bile olmadan. Tek seferde topluca alışveriş yapıp herşeyden kurtulmak istiyorum. Bunun için de çalışan biri var mıdır diye soruyorum. Hemen atlamayın hemen yargılamayın ya valla siz nasıl hamilesiniz anlamış değilim buraya gelip kininizi nefretinizi kusup rahatlıyor musunuz dalga geçmek insanı indirim istedi diye aşağılamak hoşunuza mı gidiyor ben bu hayatı tırnaklarımla kazıyarak kazanıyorum gecen gündüzüme karışıyor tek tek cevap vererek saldıranlara bi mesaj yazmak istemiyorum sizler gibi ben de hamileyim ben de hassasım ben de kırılıyorum on düşünün bir yazın! Beni gerçekten anlayan bir iki kişi var onlara da gerçekten çok teşekkür ediyorum insanı anlamak bu kadar zor değilmiş Allah razı olsun :)