Hanımlar benim 3. Hamileliğim ben iki gündür koltuk altından başlayan göğüs ağrısı yaşıyordum bugün baktım ki süt geldi iki göğsümden de sıkınca diğerlerinde hiç böyle şeyle karşılaşmadım şaşırdım açıkçası sizlerde yaşayan oldu mu normal mi bu durumu Perşembe Dr a soracağım tabi