Ezgietinta medikal parkta özlem hanıma gidiyorum ben normal doğum manyağı diyebilirim esentepeye de gittim orasında hep sezeryana döndürüyormuş ve doktor yanında olmayabiliyormuş doğumda ordan özlem hanımı tavsiye ettiler ilki sezeryan olsa bile ikincilerini kaç kişiye normal yaptırmış ben çok memnunum herşeyi o kadar güzel anlatıyor ki sen soru sorma ihtiyacı bile duymuyorsun ve kendi giriyor doğuma hastane olarakta çok iyi arkadasım burda yaptı doğumu odalar zaten saray ötesi:) tavsiye ederim valla canım Bursa’da gördüğüm hamileyi buraya yönlendiriyorum çünkü o kadar çok tiktir gezdim ki jimer ve Esentepe asla derim