inva Canım doktoruna danışarak hareket etmen daha sağlıklı olur, şuan 35+2′yiz Istanbul’da yaşıyoruz geçen hafta Bodrum’a gittik, doktorum izin verdi tabi ama koltukta oturmak uzanamamak, tatilde sürekli hareket halinde olmak beni baya yordu, ayaklarım hep şişti 😐