AAA34 eğer bir gün bir problemle karşılaştığınızda hastaneye gidip kendinizi hemşire veya ebeye muayene ettirmemek için diretirseniz orda yaşanan her sıkıntının vebalini kimseye yüklemeyin, doktoru beklersiniz gelene kadar iş işten geçmemiş olursa tabii. Ayrıca ebenin ve hemşirenin işi de görevi de gebelere gerekli muayeneyi yaptırdıktan sonra doktorunu bilgilendirmektir herkes bunun eğitimini senelerce almıştır. Ben de sağlık çalışanıyım ve emin olun kimsenin orasını burasını keyfimizden kurcalamıyoruz meraklısıda değiliz. Kimse bilmediği işi yapmaya çalışıcak kadar da aptal değil okuyup buralara geldiğimize göre?