19ida19 valla yatıyorum napim herşey bebeğim için inşalalh hepimiz hayırlı haberler alırız perşembe gittiğimde 2600olmuştu kilosu 35haftayı destekliyodu pazaryeai nst çektiricem o arada kontrol eder doktor ibşallah yakalarız haftamızı bakalım Rabbime sığınıyorum hayırlısı neyse o olsun 😢