Baybcicek bende 22+2 deyim valla baya baya hissediyorum artik. Tekmeler haraketler.. Eşim ve ablam da disaridan goruyor. Eger ilk gebelikse sizin belki ondan olabilir burada hep oyle okudum ikinci gebelikler farkli oluyomus degisik geliyo bu bana ama belki dogrudur🙈😇