Burcu-112 ben yaptırmadım ama eşim istemediği içi yoksa ben yaptıracaktım. 30. Haftada kontrole gittiğimde bebek 3 hafta önde dedi doktorum ve amniyon sıvısı üst sınırdaymış. Şeker yükleme yaptırdın mı dedi hayır dedim. işte yaptırsaydın şu an aklımızda soru işareti kalmayacaktı dedi. Şimdi şeker aleti aldık evde kendim takip ediyorum ara ara şekerimi. Keşke eşimi dinlemeyip yaptırsaydım diyorum