Ozgrrr allah neyi hayırlı görürse onu verirmiş eviniz daha da bereketlenecek.yasiniz genç fakat 2 çocuk büyütmek kolay değil. Bizimde kızımız olacak sonraki çocuğu düşünmüyoruz ha olursa bi 45 sene sonra si için benimde.yas 27 ve kızımız olucak inanın çevrenin laf i sözü aldırış etmeyin allah hayırlı evlat versin bizlere bizler neyde hayır var yok goremeyiz🥰🌸🙏 her kadın ister tabi ikisini de tatmayı fakat nasip kısmet. Boyle cok istenilen bebekler nedense kız oluyor bizimde öyle coo istedik çocuk sahibi olmayı. Kadinin istemediği gebelik erkek olur derler genelde plansız gebe kalanların ki erkek oluyor.instagram da adım adım annelik sayfasi olmasi lazim orada ucret karsiligi yanilmiyorsam kiz erkek gebelik planlamasi yapilitor paylasimda gormustum isterseniz bi bakiverin. Biz xocuk dusunurken dua edip namaz kildik hayirlisini istedik kizimiz.geliyor rabbim herkese gonlundekini nasip etsin . Gebeligim zor.geciyor bu yüzden su olsaydı gibi dusunmedik allahın verdiği sağlıkla gelsinde 🌸🥰kız evlatları bir başka bol ca dua edin hayırlı insanlar çıksın karşılarına es olarak ileride . Başarılı mutlu insanlar olsun inşallah onları guzel yetiştirelim bizlerin oglu artik ilerideki damatlarimiz ben onlar icin dua ediyorum simdidrn😄😊