Halilin_zevcesii Kixlar karnimin alt bolgesi rahme dogru sancilarim var ve yurumekte zorluk crkiorum sizce dogum sancisimi ? Dogum sancisi nerde basliyo
Meltem123 Halilin_zevcesii kaçıncı haftadasın kisiye göre değişiyor canm kiminin belinde kiminin kasıklarda kiminin hiç sancısı olmuyor ama suyu gelip açılması oluyor dakika tut kaç dakika da bir oluyor
ayveram Sabahtan beri benimde belim ağrıyor sızı şeklinde bazen artıyor düzenli değil hafif kasıklarıma vuruyor. Ama sizin zamanınız gelmiş insallah hayırlısı olsun