Firdevss167 DsMom canım bende 5 agustosta doğum yaptım piercingi çıkarttım son ayda sezeryan oldum siyah iz gibi kaldı inşallah geçer tekrar deldireceğim bende
Firdevss167 DsMom ben son aya yakın çıkardım hamile piercingi taktım en son sezeryan olacağım için çıkarttım kapandı ve siyah yanık gibi iz kaldı orda 😢 inşallah geçer tekrar deldireceğim
Yarendurmazz DsMom ben hamileliğimi öğrendiğimde çıkartmıştım ne olur ne olmaz diye ama şuan da orası mor rengi delik hala duruyor açık ama morarmış gibi duruyor
EmelAkman DsMom kalıcağını sanmam kuzum ama keşke başından beri bundan taksaydın bi tık daha iyi olurdu ama bence iz kalmaz çok kafana takma 😊
DsMom EmelAkman Ya işte güvenemedim o piercinglerin materyali alerji/enfeksiyon falan yapar mı diye. Bir dahakine alayım ben de artık :)
Yarendurmazz DsMom yok hamileyim 34+2 ama doğumdan sonra da geçeceğini zannetmiyorum benim muhtemelen kalacak orası yeniden takarım belki eşim de bişey demezse çünkü böyle kötü gözüküyor