Ozgrrr Kızlar Adana özel Sezar hospital a gidip de epidural dogum (normal) yapmak isteyen fiyat konuşan var mı?
SelinDerin Ozgrrr bende cazip kocabağlı ya gidiyorum, 12. Hafta da erkek dedi bakalım bidahaki kontrolde ne dicek ama bacak arasını çok rahat gördük bebeğin pozisyonu uygundu 🙈
Ozgrrr SelinDerin hayırlısı olsun cnm bana kız dddi 12 de erkek 17 kız 22 de de kız dddi artık değişmez hayırlısı olsun cnm
SelinDerin Gly123 13 haftadayım bende, 2. Doğumum ilkinde sezeryan oldu o yüzden kesin bu da sezeryan benim, mart ta olucak doğum kısmet olursa, sizin ne zaman 🤗
Nilh20 Nemusto iki gün önce konuştum normal doğum 3 sezeryan 3,5 dedi epidural sezeryani sormadım açıkçası o da 4 veya 4,5dur bence. Covid testi yapıyorlar doğumdan önce onun içinde 180tl aliyorlarmis
Nilh20 Nemusto yok değil ben özel muayenehaneye gidiyorum. Central hospital avicenna ve özel Göztepe hastanesinden birinde yapmayı düşünüyorum. Daha karar veremedim. Ataşehir avicennaya gidip doktor tavsiyesi varsa alırım 🤗
Nemusto Nilh20 tülin hanımı çok övüyorlar 😊 bende ona geçeceğim sanırım yorumlarına internetten bakın😊
Gly123 SelinDerin hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsn Rabbim ins benm kasm sonu Allahn izniyle bu sene ki fiyatti benm size dedgm seneye bilmyrmki ne olur