oznurack Şimdi ben adet tarihime göre 7+6 yım ama özelde ölçtü doktorum bugün 7+2 yim devlette de 7+6 oluyorum şimdi ben çocuğumun haftasını neye göre hesaplamalıyım hangisini söylemeliyim aklım çok karıştı 😕😩
Mavi87 oznurack son adet yarihinize göre.. ilerde haftasını yakalıyor zaten. Ultrason her gittiğinizde farklı gün söyler.
KbrAtbs oznurack Sen son adet tarihine göre hesapla. Bende ilk gittiğimde doktor geç döllenme 1.5 hafta geriden say dedi. 11. Haftamda gittiğimde gününü yakalamış dedi. Şu anda da 5 gün önde diyor 🤣 Ben hiç birini takmadan son adet tarihime göre hesaplıyorum 🤣