Benim de canım çok istiyor bende içiyorum dayanamıyorum. 2bardak içtigim de oluyor. Bazen hiç içmiyorum. Bilmiyoeum her halta zararlı diyorlar. Ya sonucta gebeyiz hasta degiliz ki. Dikkat ettigim tek sey çiğ ürünler onları yemiyorum. Onun dısında canım ne isterse yiyorum içiyorum