kedivebebekannesi5555 Ben 9 haftalık hamileyim. 4 aya kadar cinsiyet belli olmaz , değişir sürekli diyorlar. Siz bebeğinizin cinsiyetini kaç haftalıkken öğrendiniz ?
diamond2635 kedivebebekannesi5555 çok iyi bir ultrason cihazında erken haftalarda da öğrenebilirsiniz.12+2 de öğrendim ben
Deletedmom_33 kedivebebekannesi5555 11+5 de ikili test için gittim cinsiyet için erken ama erkeğe benziyor dedi. 17.hafta tekrar çağırdı netleşir o zaman değişeceğini sanmıyorum ultrason da 3 gün önde gidiyor diye çıktı
2-prensesannesiii kedivebebekannesi5555 12. Hafta kontrollerine denk gelmişti iki kizimida o hafta öğrendim . Oglumuda 14. Hafta da öğrendim 💙
Avokadoo @kedivebebekannesi5555 13de gittim %70kiz dedi 16da %100 kiz oldu. Erkek erken gosterio diolar kiz gec gosterio ama
Acemiy kedivebebekannesi5555 13+3dü herşeyini gördüm bile deyip biz çok meraklanınca %60/70erkek dedi