baby3_ benim erkek kardeşim 15 yaşında kaza yaptı iki gözüde görüyordu kazadan sonra beyninde hasar oluştu felç kalma riski vardı Allahtan o günler geride kaldı şuan yiğit bir delikanlı oldu ama bir gözü %5 görüyor şuan yani demem o ki herşey Allahtan geliyor eğer azda görse üzülmeyin bizde başta çok takılmıştık ve o hala takılıyor bu konuya amq bunada şükür diyoruz felç kalmasından daha iyisi bu sizde öyle düşünün Allah göstermesin daha kötüsü olabilirdi diyin tabikide eğer bir tedavisi varsa koşturun evladınızı ama yoksada kabul etmek zorundayız ne yazikki bizimkinin tedavisi yok umarım sizin tedavisi vardır ve biran önce güzel görür bebişiniz rabbim uzun sağlıklı ömür ve şifalar versin 🌸