Yokys Açıklık kontrolu sonrasinda kanama geldi aksam oldu sabaha kadar azar azar devam etti. Rahim agzi kapali dendi ama bu işlem biraz korkuttu beni acilmayi tetikler mi acaba
Yaagmurr Yokys kaç haftalıksınız benim sancım çoktu 34. Haftada doktor bakarım ama tetikler dedi 37 ye kadar ilaçla bekletti 37 de yaptı 38 de doğurdum ben
Edo Bildiğim kadarıyla bu muayeneler sonrası hafif kan gelmesi gayet normal ve açıklığa sebep olan tek şey ağrıdır içinizi ferah tutun