31 haftada sancılarım başladı ilaçlarla durdurdular Çarşamba sancıdan acile gittim açılma falan yoktu eve geldim Perşembe nişanım geldi hastahaneye gittim açılmam başlamıştı 1 cm açılma vardı eve git sancını suyunu bekle dediler bu sefer sancım yok nişanı gelenler kaç gün sonra doğurdu benim gibi bikaç gün geçiren var mı?