Asya1314 Kizlar nasilsiniz biraz muhabbet edelim doguma son 4 gun kaldi cok heycanliyim kacinci hamileliginiz ve hangi sehir den yaziyosunuz benim 2.hamileligim 3 yasinda bi oglum var birde kizim olucak insallah
Esma_3Sinan Asya1314 merhaba benimde 3.hamileliğim.5 yaşında oğlum ve 2 yaşında kızım var. 25 haftalığım
Asya1314 Mom9272 bi yonden guzel bi yandan tehlikeli bence iyi yani arkadas olurlar ama sizin icin zorluk olur 3 yas olucak benim aralari ama az oldu aralari diye goruyorum kendimce
Milenka Asya1314 ilk gebelik 🤗40+5 olduk :) P.tesi suni sanciyla doğum başlayacak 😎👋 İstanbul’dan onlinimmm 😂
Milenka Asya1314 amin canım Allah razı olsun. Tabi bir aksilik olmaz ise normal gözüküyor şimdilik Son anda ne olur bilmiyorum 🙈🤗