Miiiya ooo 3defa yok ben aydan aya gidiyprum oda 2li tarama detaylıya falan çağırdı oyuzden yoksa benimde sıkıntım yok çok şükür hatta merak edip cinsiyet bile sormadım kendi söyledi ben detaylıda net öğrenmek istedim hep ama pat diye söyledi%95kız diye zaten bnde başından beri kız hissediyorum hayırlısı olsun inşallah daha alışverişede başlamadım 6 7ayın içinde başlarım diyorum ama detaylıdan sonra bakıcaz artık😊