Pazartesi günü doğum yapıcam bebeğim kanala yerleşmiş 20.haftamda serklaj olduğum için dikişler tutuyordu şükür bu zamana kadar dayanabildik biraz korku birazda heyecan var ultrasonda 33 haftalık görünüyor ama 35 haftalığız doktor ultrasona bakmayalim yanıltabiliyor dedi 2 kilo üzerinde doğarsa küveze girmez dedi inşallah evladımı sağ salim kucağıma alırım çok korkuyorum ilk hamileliğim inşallah bu süreç güzel geçer bebeğim ve benim için dua edermisiniz 💞 🥺