Handan13 Ben de 15. Haftamda olmuştum. Çook, çok zordu. Öksürük, ateş, baş ağrısı ve son zamanlar nefes almakta zorlanıyordum öksürükten dolayı.
parol, D vitamini yazdı doktorum. Öksürük sonradan gelince öksürük şurubu da yazdı doktorum. Mâlum ıhlamur da sınırlı. Bol bol meyve yemek gerekiyor bu mevsimde C vitamini de bulmak zor belki doktorun takviye yazabilir bi danış derim. Çook geçmiş olsun🙏🏻