Cicibebe1 7 haftalık hamileyim Ncr elif hanıma gidiyorum ama hala kararsızım başkasınamı gitsem diye öneri varmı acaba ?
SY2708 Cicibebe1 ben de Hatem de Dr. Fethi GÜÇER beye gidiyorum. Memnunum. Ama başka yerde daha iyisi var mıdır bi bilgim yok.
Cicibebe1 eymaHzalzusta SY2708 Bende ilk gebeliğimde ona gittim bir kaç kez ama cinsiyet tahminini düzgün yapamadı bi erkek dedi bi kız sonra tekrar erkek sonra tekrar kız olunca doktor değiştirmiştim.Tabi oğlum oldu 😂
SY2708 Cicibebe1 yaa😂 şimdilik iyi gidiyoruz bakalım fethi bey ilgili duruyo. İnşallah bi aksilik yaşamayız ☺️