anne-li1 Kızlar merhaba idrar yolu enfeksiyonu çıktı 18 haftaligim doktor üromisin 3g verdi kullanan var mı zararlı mıdır yoksa sadece su mu içsem
Ozlem1297 anne-li1 bende 21 haftalık hamileyim geçen hafta banada verdi doktorum tek kullanımlıktı gece uyumadan önce içip yattım bence doktorunuz verdiyse için mutlaka
Ayseonay anne-li1 37 haftalığım bende dün gece içtim bu 10 gün arayla 2. Defa içtim. Faydasını görürsün insaallah bende bekliyorum bakalım
Pinar29 Bnde 11 haftalik hamileyim banada Verdi ictim zararli birsey olsa vermez ic bu ikinci hamileligim 1.dede icmistim
anne-li1 Zarardan kastım önermemiş bazıları ishal yaptı kullanmayın filan yazmışlar hiç bir faydası olmadı diyenleri de okudum o yüzden şüpheye düştüm
anne-li1 Ayseonay içtikten sonra akıntı oldu mu sizde? bende kahverengi lekelenme vardi zaten şimdi sanki akıntı çoğaldı gibi hissediyorum
Ayseonay anne-li1 aksine benim iki gündür akıntım felan kalmadı ama ciddi şekilde ishal oldum geçen içtiğimde de öyle olmustu